Tankar

Sitter just nu hemma hos Camilla och förut var vi och Malin på allum och kollade lite kläder.
Hittade några fina klänningar men kunde inte bestämma mig riktigt, åh finns så mycket man vill ha..
Fyller ju år om ca 4 veckor och det enda jag önskar mig då är en iphone 4 och pengar, det känns som om jag har allt annat.. hmm?! Låter lite cp men det är faktiskt så. Det enda jag behöver är en ny telefon och då är det ju ganska plaktiskt att önska sig just det, sen kan jag köpa vad jag vill utav pengar jag får av släkten osv. Typ vårjacka, vårskor, halsband (jag och Rasmus ska köpa varsitt tillsammans och skriva varandas namn och datum vi blev tillsamans) Sen kan man alltid spendera pengar på mat, sprit, krogen (när jag är 18 år) osv osv.
Det skrämmer mig faktiskt lite att jag snart fyller 18.. då är jag myndig, måste ta hand om vissa saker själv, det värsta är att jag är straffmyndig, haha typ rädd. Gud detta blev verkligen inget hästinlägg men men, har väldigt mycket tankar i huvudet. En sak jag oroar mig för är vad jag ska göra idag.. vill festa och träffa massa ruliga människor, men såklart hittar man ingen fest!
Men men det ordnar sig nog.
Vi hörs säkert under kvällen eller under morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0