Svar på kommentarer

När det känns som vi är väl förberedda och reda för det. Någonstans på en bra anläggning, med bra underlag och framridningsmöjligheter och bra banbyggare. Vi ska hoppa några fler tävlinga på LB/LA. Men i slutet av April/Maj kanske. Funderar på att debutera hemma på vår gräsbana i maj. 
Tack! :D världens skönaste också kan jag tillägga. 
Den är S, dock lite stor vet inte hur jag tänkte när jag köpte den riktigt haha. 
Toxica i Trollhättan :)
Nej, så är det för alla. Får försöka fixa det.
Jag skulle nog valt någon mer "plugg-linje" kanske gått kvar på samhäll som jag gick innan jag bytte till stylist. Någon linje där man får fler kurser som krävs för att komma in på många högskolor. När man går stylist som jag nu gör ingår inte många av dessa utan jag måste välja till dem. Problemet är att jag var så grymt skoltrött efter grundskolan att jag bara ville ha ett så enkelt gymnasium som möjligt samt att jag tyckte det verkade kul med stylist och framförallt smink. Men sanningen är den att det inte alls är lika kul med smink efter ett par år och det är så mycket mer än sminka som vi som stylister får göra, även mycket tråkigt som att noppa ögonbryn, färga fransar osv. 
Så ett tips- Var inte lat, tänk att gymnasiet är bara 3 år utav ditt liv så kämpa och håll ut dem 3 åren det tjänar du på i längden. Att vara välutbildad är och kommer antagligen bli ännu viktigare i dagens samhälle. 
 
Det är två stycken och dem är köpta på Equipe saddles. 
Precis det kan man göra. Tänkte inte på det faktsikt haha. Men faktum är att alla knoppar utom en satt lika fint dagen därpå även om allt spån på täcket och i knopparna avslöjade att hon legat ner och sovit. 

Kommentarer
Postat av: coach outlet

Thank you for sharing your stuff on blog. It is doubtless that we have similar interests. Something are very helpful to me.

2011-03-23 @ 08:51:09
URL: http://www.coach7store.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0