Svar på kommentar om Rasmus

Det hade vart kul att läsa hur du och Rasmus traffades, hur han är som person och så :) 
Han verkar vara lite lik min pojkvän och tycker det är roligt att vara med i stallet, eller ? :)

Allt började med att jag kollade in på hans bilddagbok (haha bdb tiden asså) och jag har nästan alltid tyckt att han har varit snygg, har vetat vem han är rätt länge eftersom jag har umgåts med folk i hans närhet ganska länge. Efter jag hade varit inne på hans bilddagbok så tror jag han såg att jag hade varit inne där så han kollade väl på mina bilder och tyckte att jag var snygg eller något för han skrev ett pm där han skrev snygging. Detta såg jag i skolan när jag och Camilla var inne och kollade bilddagboken. Seriöst min reaktion, jag tror aldrig Camilla kommer glömma den reaktionen, jag typ skrek och blev helt chockad. Ah ni som har hängt med här på bloggen ibland vet att jag har lite damp. Jag blev typ "överlycklig" det är ganska pinsamt faktiskt haha. Men ja, vi började snacka på msn, men han var nästan aldrig vid datorn, men till slut fick vi varandras nummer och började smsa. Kommer inte riktigt ihåg hur länge vi smsade, men vi träffades iaf på en Fredag. Först träffades vi på dagen och då typ kramades vi och snackade lite. Sen träffades vi hos några vänner på lite små krök/fest. Där vi typ satt brevid varandra och han höll om mig och så. Sen visste inte jag och Malin vart vi skulle sova, så då drog jag, Rasmus, Malin och Christoffer hem till Rasmus och jag minns så väl första kyssen, det var i en tunnel, jag gick lite före honom och han tog tag i min arm och vände mig om och kysste mig (a) haha. Fan va fjantig jag är! Sen gick vi hem till honom och kollade på film med Malin och Christoffer. Dom somnade typ med en gång och jag kunde typ inte sova haha.. Men till slut gjorde jag det ;) Sedan träffades vi typ i en vecka, varje dag och badade och grejer, jätte mysigt var det. Sedan blev vi tillsammans och nu har vi varit tillsammans i 9 månader. Det har varit väldigt tufft i många lägen, vi har varit nära på att göra slut precis i början men vi har kämpat så jäkla mycket för vårat förhållande.
Rasmus är en väldigt omtänksam och snäll person. Han verkligen bryr sig om mig och kommer ihåg allt jag säger osv. Han överraskar ganska ofta och är helt fantastisk. Han vill gärna lära sig hur man gör i stallet och så. Han tar tag i saker och allt är mycket lättare med honom i närheten. Han tjatar om att han vill rida och har gjort det två gånger ;) Hans mamma tjatar på mig att hon aldrig fått honom att rida men nu så haha :)


Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Dina reaktioner är ju inte fjantiga ju, jag känner igen mig exakt. Underbart ju! Lycka till i framtiden hiihihhi :D

2011-03-10 @ 21:53:03
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Anonym

haha vad gulliga ni är :D

2011-03-11 @ 06:58:03
Postat av: Mli

Vad gulligt ! :) Hoppas allt går bra för er :)

2011-03-11 @ 15:27:49
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0