Supertrött!

Nu ska jag lägga mig och sova, fick inte pluggat idag vilekt känns sådär... men jag fick ridit Toxan ordentligt tills vi båda var nöjda och har vart på gymmet och svettats lite och efter det fanns inga krafter kvar till plugg. Somnade 3 gånger i skolan idag, alltså inte bara slumrade till utan riktigt ordentligt, det förklarar kanske hur trött jag är?
Imorgon kommer dessutom bli en krävande dag och jag kommer behöva en massa energi. Kan även förvarna er redan nu om att uppdateringen kommer bli sådär, men ska FÖRSÖKA svara på frågorna ur frågestunden åtminstone.
Morgondagens planer ser då ut såhär;
Skolan 08.30- 12.00 där sista lektionen är idrott. Sticker från idrotten till gymmet, innan jag ska vara tillbaks i skolan 13.45 då jag ska sminka en kund. Är klar ca 15.00 och då hinner jag hem och ta det lugnt en snabbis och hoppas hinna svara på frågorna. Vid 16.00-16.30 åker jag till stallet, rider ut Toxan, fixar stallet och Zeke. Tränar Sudden vid halv 8, hoppning för Annelie Ingvarsson. Hem, äta, plugga osv.
Skulle även vilja hinna med en föreläsning som är på klubben på kvällen "håll hästen frisk" hur man ska lägga upp träning osv för att få en hållbar häst. Men vi får se vad som hinns med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0