Städa!

Städa är vad jag ska göra nu, mitt rum går knappt att vistas i utan att snubbla eller trampa på någon pryl. Sedan måste jag plugga också, kommer bli plugg varje dag denna veckan, inte kul! Gymmet hanns inte med idag heller så nu måste jag klämma in det någon gång på onsdag... Stress är bara förnamnet på den här veckan!
Uppdatering idag kommer så snart jag städat färdigt, svar på kommentarer, planerade tävlingar såhär långt osv.
Min skatt var förövrigt crazy idag, skrittade ut henne för hand och det var kolsvart och blåste halvt storm haha. Men hon höll sig på marken i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Haha när du skrev "min skatt..." så trodde jag du mena klara xd HAHA "skrittade ut henne för hand..."



haha lite misstolikning där :P

2011-03-07 @ 22:14:37
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0