Städa städa

Jätte kul att så många svarar på "dagens fråga" som vi försöker köra varje dag nu. Lite svårt med fantasin ibland hehe :) Tycker faktiskt jag har varit duktig på att svara på frågor idag, vilket ni sa till om att vi skulle bli bättre på att göra, det är bra för vi glömmer lätt av det ibland.
Nu ska jag städa iordning lite och sånt och packa väskan och ta fram kläder tills imorgon sen ska jag sova. Börjar tjugo i tolv imorgon så rider och mockar innan skolan och sen måste jag gå lite tidigare från skolan imorgon för jag ska till tandläkarn, det ska bli skönt för jag har så jäkla ont i hela höger sidan av munnen, kan typ inte tugga.. Sen blir det stan med Caroline.
Nej nu får jag sätta fart så jag inte blir för trött imorgon när jag vaknar!
Tror jag kommer hinna slänga in ett inlägg om ridningen imorgon men kan inte lova något.
Godnatt, vi hörs imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0