Snabba puckar!

Tävling imorgon med Toxan som sagt och även THOMSY blev det bestämt nu lite snabbt för några timmar sedan haha. 
En ponny som skulle ridit i lag 1 (rider i lag 2 med Toxan) var inte fräsch så då fick vi hoppa in.
Så himla oplanerat, har fått låna träns med låg nosgrimma från Moa och  förbygel från Ida eftersom Thomsy bara har svarta grejer. Har inte hunnit byta ut hans utrustning ännu.
 Fick rakat av all hans björnpäls på rekordfart för bara någon timme sedan och har inte hunnit duschat varken honom eller Toxan på grund av de. Inte ens knoppat Toxan, men de hinner jag imorgon på morgonen. Hoppas jag hinner tvätta dem båda någorlunda då också, svansarna iaf. 
Hur som helst ska de bli väldigt roligt att hoppa min prins igen :') Har inte hoppat ett hinder med honom sedan adventshoppet, tror det var 13 november förra året haha. 
Blev så i och med att jag bröt armen och han åkte till Fanny osv och jag har inte hunnit hoppa honom sedan han kom hem. Lite medvetet i för sig :)

Kommentarer
Postat av: Felizia

Får samma person hoppa i två olika lag? :O

2011-03-27 @ 10:25:00
URL: http://allineedisyou.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0