Skitdag!

Igår var det barmark, molnfri blå himmel och plusgrader. Såklart är det storm blandat med snö idag, underbart! Älskar Sverige och speciellt uddevalla.
Har haft en underbar morgon också. Skulle möta Amanda klockan 8 för hon ska köpa min magplatta och upptäcket när jag väl är framme att jag glömt plattan hemma, lyckat. Bara att vända och gå hem och hämta, för att upptäcka att man tappat sin nyckel och kunde därför inte komma in och hämta plattan. Leta igenom varenda ficka på jackan, ta ur varenda grej och vänta upp och ner på väskan. Gått sträckan mellan lägenheten och kampenhof där vi skulle mötas 5 gånger och letat, har till och med kollat i skorna!? Men den är puts väck. 
Kommer därför inte kunna vara med på idrotten heller eftersom jag alltid hämtar kläderna precis innan, för idrottshallen ligger ju bredvid mig och jag kommer inte kunna hämta kläder innan jag ska till stallet och kommer få rida i jeans och min skoljacka i snöstormen.
Har dessutom matteprov, inlämning, muntligt tal och en bild att måla tills imorgon och jag hr inte börjat på någonting.
UNDERBAR DAG!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej !!



Vart ska jag skicka bilderna på dig och tomsy ??



Mvh Hanna ;)

2011-03-09 @ 10:26:52
URL: http://teamjh.blogg.se/
Postat av: Michelle

Riktigt fin header:) <3

2011-03-09 @ 11:49:37
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0