Sista vardagen på veckan!

Äntligen Fredag, gud så underbart! En hel skolvecka har man överlevt och nu är det bara 6 veckor kvar till påsklov och efter påsklovet är det 7 veckor till sommarlov, det går fort ändå.

Dagens planer är att först dra till skolan, som inleder med 2 timmars idrott och därefter avslutas med 3 timmar hantverk. Därefter ska jag ta mig ut till stallet, fixa med Zeke, Toxan ska vila vilket betyder att vi går ut och går på en promenad, hon har så mycket i huvudet så hon måste aktiveras hela tiden även om hon inte rids. Så blir det lite pyssel i stallet också, ska lägga in spån, putsa lite, sopa ordentligt osv. Tror jag ska slänga Toxans gamla fodehinkar också och byta dem mot de nya istället, dem hon har ny börjar bli ganska slitna.
Kommer nog vara klar i stallet i hyfsad tid så att jag hinner till gymmet och köra någon timme i alla fall innan dem stänger vid 8, då blir det mys sen för hela slanten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0