Så här är det...

Okej, den här veckan är så sjukt jävla stressig så jag vet inte hur det hela ska gå ihop! 
Har fått göra "to do" listor för VARJE dag för att få ordning på allt. 
Min mamma åker till Prag på Onsdag, skolan bara öser på med uppgifter, stallet ska skötas och där går inte att tjäna tid genom att "fuska" med något. Båda hästarna ska ridas ordentligt och lindas och ha sin massage som vanligt. Gymmet måste hinnas med för min del annars kommer jag bli en vandrande köttbulle. Som ni förstår kommer jag att överge bloggen ett tag, som jag gjort nu ett tag just på grund utav fullspäckade scheman! MEN jag kommer tillbaka! och nu har grymma Klara, bästa bruden, så jag vet att ni klarar er :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Känn ingen press. Alla kan behöva en bloggvila ;)

Vi har ju duktiga Klara också ;)

2011-03-22 @ 07:34:55
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0