RUBRIK

Hej alla söta!
Är inne i en bloggtorka period, eller saken är den att jag har så sjukt mycket att göra i mitt vanliga liv utanför bloggen att jag inte hinner göra några ordentliga inlägg och då känns det ganska meningslöst att skriva överhuvudtaget. Har massor med plugg och massor med hästarna plus att jag vill hinna träna osv så det tar all tid. Men snart är det ju helg och då hoppas jag att tiden räcker till lite bättre.
Idag är det markarbetsträning med Toxan som gäller utöver allt det vanliga fixet i stallet och grejandet med Zeke. Skolan kör på som fan och vi har uppgifter upp över öronen, det är det jag hatar med min skola. Antingen har vi verkligen ingenting att göra, inga seriösa lektioner, inga läxor, inga prov och sedan rätt som det är fläskar dem på med allting och man gör inget annat än sitter med matteboken eller pluggar på långa texter dygnet runt.

Well, nu är det dags att pallra sig iväg till skolan, vi får se om vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0