Resultat från idag

Jag är så nöjd och stolt över min tjej idag! Hon blir bara bättre och bättre för varje gång. Superfint skötte hon sig på framhoppningen också, nu sitter problemet bara hos mig. Eftersom hon vart så jobbig är jag alltid spänd och lite små nervös inför framhoppningen vilket såkalrt gör Toxan spänd. Måste våga slappna av och faktiskt inse att hon vuxit ifrån det där nu.

LB- Dubbenolla och hon kändes fin, lite spänd men det är hon ofta i första klassen och det sitter ihop med att jag ofta är spänd på framhopningen som jag nämde här ovan. Red inte mot klockan så det räckte inte till någon placering. Men jag är mycket nöjd och hon hoppade huuuur fint som helst!
Tyvärr fblev inte denna rundan filmad.

LA- Första gången vi red avd A i LA och vilken ponny jag har! Felfri i grunden och fick ett ner i omhoppningen, vi var lite oense om hur fort det skulle gå till en oxer och fick inte igenom förhållningen ordentligt, men det räkte ändå till en 6:e plats! Men sjukt va fint hon hoppade, bästa flickan.
Hon var dessutom mycket mer avslappnad i den här klassen och grunden hoppade hon sjukt fint, lite stark på en del hinder med lång anridning. Annars super nöjd!
Även omhoppningen kändes bra, men är inte lika nöjd med min ridning blev lite spänd i höfterna vilket får det hela att se väldigt ryckigt ut, typ att jag driver henne massor med sätet.   
Film från LA kommer imorgon.
Prisutdelning LA


Fick massa fina bilder fotade utav Amanda Ljunggren!
Här kommer dom.







Finast!






Snygga skänklar Elvira!




Bättre skänklar här...

Älskar dig prinsessan


Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till placeringen :) Ni är så duktiga!

2011-03-14 @ 09:54:42
Postat av: Olivia

Ser jättefint ut :) Grattis!

2011-03-14 @ 12:06:11
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: astrid

Jag har hört att du har mätt ner toxan till ponny. Stämmer det?:)

2011-03-14 @ 14:45:59
Postat av: my

Hej grattis!



Undrar sedan vad din hjälm kostade och var du köpte den ?:)

2011-03-14 @ 20:30:10
URL: http://topclass.blogg.seump.blogg.se/
Postat av: amandas

Grattis!

Men hur stor är hon egentligen, ser ut som en häst ;)

Tävlade inte du den i häst klasser förr?:)

2011-03-16 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0