Resultat Billdal!

Ett ner i bägge rundorna blev det idag. Helt okej får man väl ändå säga med tanke på att ingen utav oss har tävlat på 4 månader, plus att vi bara har hoppat två gånger efter det också haha.
Blev lite liknande missar i båda klasserna, det var oxar med lång anridning, nummer 5 i förklassen och nummer 8 i lagklassen. Hon blev stark och drog iväg och jag fick inte igenom förhållningarna.
Men förövrig kändes hon superfin, ser grymt mycket fram emot det här året för hon har verkligen tagit sig och mognat. Nu har hon blivit stark så att man kan man reglera galoppen och allt blir ju så mycket enklare och vi fick bra lägen på alla hinder, förutom just dem vi rev då.
Det var ju även stilbedömning i förklassen och där hade vi blivit placerade om det inte vart för nerslaget, blev verkligen förvånad med tanke på att vi båda två kändes lite stela. Men jag fick faktiskt en 9:a på min hand, på känslan och följsamhet vilket jag blev superglad över, för jag har jobbad en del med det de senaste. Fick 8:or på resten, bortsett från sitsen över hinder där jag fick 8,5 och inverkan där jag fick 7,5.
För mina övriga lagmedlemmar blev det 0+0+4 fel så vi slutade på 4 fel totalt, vilket blev en 4:e plats.
Mer bilder + film kommer.

Kommentarer
Postat av: Olivia

du är ju så duktig så man blir inte förvånad alls :)

2011-03-06 @ 19:45:16
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0