Planer

Imorgon börjar jag halv ett, vilket betyder att jag rider innan skolan. Ska trimma lite på ängen med gramanen, har inte fått ridit honom ordentligt på en vecka eftersom det var horse show förra helgen. Men ska inte rida för hårt heller då det är tävling på Lördag. Ska också hinna mocka. Lill hästen får vila imorgon eftersom hon inte är igång ett dugg och hon kändes lite trött idag. Tycker det är väldigt skönt att rida på morgonen, det är något speciellt och det är skönt att slippa stressa hem efter skolan och när man endå börjar tidigt så är det ju perfa.
Sen när jag kommer hem från skolan kan jag dega en stund, kanske ta en powernap (stavning) innan jag ska ta in hästarna och börja fixa mig inför kvällen, sen bär det av hem till Rasmus på middag med massa boy's och sen blir det fest (Rasmus ska ju ut, så jag får dra på annat håll) Nu vet ni det ;) Har säkert skrivit detta 1000 gånger haha, skit samma. Ni gillar update!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0