Otroligt bra dag!

Idag har allt känts väldigt lätt och otroligt bra.
Jag är så lycklig, på alla sätt och vis. Jag har världens bästa pojkvän som är min bästavän och tanken på att om vi någonsin skulle skiljas åt fick mig att börja gråta i skolan förut, helt sjukt.
Jag har en fantastisk vän som är så otroligt stark och jag tror verkligen på dig gumman.
Jag har en underbar ponny som är världens duktigaste. Jag är verkligen stolt över dig min prinskorv, du har blivit så lydig och snäll, aldrig några sura miner längre. Dina ögon får mig att smälta, seriöst.
Dagen började med att mami körde mig till skolan och första lektionen gick super snabbt (vilket den aldrig brukar göra) sen chillade vi bara två lektioner. På gympan satt jag och Camilla och pratade om allt, skönt!
Sen hade vi muntlig redovisning och det gick verkligen grymt bra, snackade fan i 6 minuter och dom andra typ mest 4:30 hehehehe (a) Duktig flicka va?
Sen kom mamma och hämtade mig i skolan och vi åkte och köpte lite stuffs, blev himla nöjd med lindorna till Indiana :)
Sen var jag ute i stallet och fixade allt, Areno gick som en klocka och allt sitter bara helt perfekt!!!!!!!!
Ibland är det bra att må bra, för det känns som om det alltid är något.
Glad chey


Kommentarer
Postat av: Beatrice :)

Bra att du mår bra, då mår nog alla andra läsare också bra ! :D

Ha det gött!

2011-03-28 @ 21:42:17
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0