Mot skolan

Har precis duschat nu. Idag blir det mjukis kläder och inget smink i skolan. Har ju bara två lektioner och på första har vi bara prov så den kommer ju inte vara så länge. Sen har vi bara stöd lektion, där vi får hjälp med allt som är svårt osv och det är jäkligt chill så kände för denna outfiten idag!
Areno var lite mongo idag, stegrade nästan över.. :( Red ungefär i 1 timme men kändes som om jag inte kom någonstans. Jaja, man har sina dagar. Tur han hade den idag och inte imorgon ;)
Mockat och fixat hela stallet vilket är väldigt skönt!
Nu måste jag fixa iordning allt inför skolan sen drar jag vid halv 12 och tar 12 tåget :)
Just det!
Rasmus fyller år idag! 18 faktiskt. Grattis bäbis :D <3
Jag, Smilla (min hund) och Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0