Mina fina hästar ♥

Är inne och mellan landar lite.
Förlåt för dampet på förra inläggen men mådde verkligen piss, men nu är jag glad igen!
Har varit ute i stallet några timmar nu och jag älskar verkligen att vara själv, radion på högsta volym och mocka, ingen annan som tjötar, klagar osv. Bara vara helt själv, i sitt egna stall. Det är nog bland det bästa som finns. Skönt att lill ponnyn bara hade bajsat 3 högar haha, tog typ 2 sek att mocka den ;)
När jag hade gjort hö, mat, vatten osv så tog jag en promenad med den Lilla (Indiana) hon var sjukt pigg! Travade lite med henne och hon bara flög iväg haha. Sen kom mamma och Smilla (min hund) och då gick vi en bit med dom också, så det blev en liten tur. Då jag också hoppade upp på henne och hon var lika glad fortf. haha! Trodde typ hon skulle dö när han fick mig på sig men icke. Travade en liten kort bit, skumpade som fan haha men kul vart det. Hon ska bli elit ponny (y)
Sen nu har jag putsat allt och tagit in hästarna så dom hinner äta innan träningen (Eller asså det är ju bara Areno som ska träna, men ah ni fattar) Sen blir det som sagt träning. Imorgon rider jag innan skolan. Mockade också för den delen eftersom jag ska till stan efter skolan. Får se om jag tar en lite sväng med Indiana imorgon om jag hinner, annars blir det lång promenad med Areno osm troligtvis kommer ha lite träningsvärk.
Någon dag kommer Camilla hit och tar bilder på mig och Areno, och nu också på mig och Inidana :D !
Indiana ♥
Areno ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

Frågestund på bloggen! :)

2011-03-02 @ 19:29:36
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0