Mimmi= världens bästa

Dressyrträningen idag såg ut att bli en riktig katastrof till en början, jag var stel, trött, sur och kännde mig bara precis värdelös, sämst i världen till och med. Men, som tur är har jag världens bästa dressyrtränare som verkligen tar sig tid. Tror vi drog över 25 minuter men det gav resultat och vi lyckades göra en helomvändning och träningen blev kanon istället, världsklass.
Att man dessutom får höra att sin ponny är en av dem vassaste hon någonsin sett är inte heller helt fel. Det ska jag leva och tänka på nu ett tag, samt att tro på mig själv som jag fick höra av den 3:e tränaren på två veckor nu idag. Det är jag själv som är min värsta fiende och sätter käppar i hjulen för oss båda, jag och mitt jävla huvud!




Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Tror tyvärr det är ett stort problem för många! :/

2011-03-04 @ 00:12:08
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför mätte du ner Toxan, istället för att mäta ner hon så kunde du ju hoppa storhäst klass?! :p Nu får du ju köpa ny storhäst att satsa på om du förstår vad jag menar? ta gärna denna fråga som ett inlägg =)

2011-03-04 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0