Läskigt!

Har vart på gymmet, men det blev ingen träning idag utan jag solade bara, för det hända något superläskigt!
Jag började med att sola eftersom det inte är så mysigt att lägga sig i ett solarium efter man har tränat och man är varm och svettig. Men efter jag solat klart och klev ur solariet fick jag yrsel och blev helt snurrig, mådde illa och det kändes som jag skulle svimma. Fick sätta mig ner och drack massor med vatten  men det hjälpte verkligen inte och när jag försökte träna i alla fall högg de till i höger sida på magen. Mycket knepigt, kan de var solsting tror ni, eller kan man få de av solarium?
Så jag fick gå hem och nu har jag världens sämsta samvete och känner mig misslyckad. Haha :(
Så nu får det bli en promenad ut till stallet, tar ca en timme eftersom det är så sjukt branta och långa uppförsbackar. Från stallet tar det bara 45-50 minuter eftersom det är mest nerför.
Där högst uppe i skogen ligger stallet :)

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Det kan vara stress? :/

2011-03-12 @ 14:13:25
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad äter ni på en dag ungefär?

2011-03-12 @ 15:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0