Långdag!

Åkte hemifrån för 14 timmar sedan, drygt.
Dagen har spenderats på tävling som sagt, med underbara Klara!
Min tjej har dessutom skött sig super, kommer resultat, bilder och filmer.
Efter tävlingen hämtade vi hem prinsen, som är finast i universum och Toxan blev riktigt glad över att få hem sin pojkvän igen. Även om Thomsan inte visar sin kärlek tillbaka lika tydligt, vet jag att han inners inne tycker om henne också haha.
Nu är det precis som det brukar vara i stallet.  Alla boxar fulla igen.
Snart kommer lite fler inlägg, ska bara städa mitt rum, duscha osv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Frågar som säkert alla andra kommer göra inom en snar framtid,



betyder det att Thomsan inte stannar hos Fanny för alltid, att han inte blev såld?

Trist isåfall, men ändå kul, har saknat honom i bloggen och tror han har saknat dig grymt mycket! Har sett er på fler SM och ni är grymt fina tillsammans, ni har det lilla extra!

2011-03-13 @ 21:41:47
Postat av: Olivia

Hejsan!

Jag har mailat dig, elvira :)

Jag är intresserad av täckerna i er tidigare bloppis, finns dom kvar?

Isåfall, hör av dig till [email protected]

Vill köpa dom omgående om de finns kvar :)

Mvh Olivia!

2011-03-13 @ 21:43:18
Postat av: Amanda

Finns martingalen (stavning?) med plattan kvar? är i sånnafall intresserad! hör av dig till mig på [email protected]

2011-03-13 @ 22:03:40
URL: http://amandanordh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0