I skolan

Sitter just nu i skolan och har svenska, har ont i huvet :/
Tycker faktiskt att våran uppgift är lite svår, det handlar om barnuppfostran... vad vet jag om det lix?!
Snart drar jag, Camilla & Malin tidigare och drar in till stan och så ska jag försöka hitta en present till Rasmus som fyller år imorgon, samt att Camilla ska köpa en till sin bror också som också fyller år snart :) Blir ju toppen. Dock har jag ingenaning om vad jag ska köpa, asså verkligen ingenarning. Blir nog att äta innan jag försöker mig på att hitta något ;) Annars kommer jag aldrig orka med mig själv. Nej nu ska jag sluta babbla.

Vi hörs ikväll! ♥
Elvira, i love you


Party prinsessor, eller ah de är ju bara jag som är prinsessan man ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0