Hemma!

Haha efter 8 timmar i stallet är jag nu hemma, sitter i soffan framför melodifestivalen och äter keso-mackor och dricker blåbärsfil. Fin kvällsmiddag de. Men jag orkar faktiskt inte laga mat på helgerna nät mamma inte är hemma så då får de bli så.
Toxan blev för övrigt superfin som vanligt i sina knoppar, har tagit lite bilder från knoppningen och annat som jag slänger upp snart. Fin att rida var hon också, vi eller i alla fall jag är väldigt taggad inför imorgon. Ska snart hoppa in i duschen och fixa ordning mig själv.
Bild i repris, men ser ni va sött att dem har öronen likadant!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, snygga öron ja ;)

2011-03-13 @ 19:53:33
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0