GONATT!

Klockan är ställd på 05.50 så nu går jag och lägger mig för imorgon blir en låååååååååååååååååååång dag....
Åker med bussen till gbg för att praktisera, 08.10 avgår den. Sedan är jag inte hemma fören 18.00 och då blir det fix av stallet, Toxan ska joggas och Thomsan ska ridas ut, allt ska fixas i stallet och jag har en del grejer från tävlingen att ta reda på. Sedan är det årsmöte på klubben, men jag tror faktiskt inte jag hinner vara med på det, för jag måste plugga till matteprovet som vi har på tisdag....
Måste prata med Klara också om bloggen, hur vi ska göra med den. Känner inte för att fortsätta utan henne, det är trots allt elviraochklara.blogg.se och blir inte desamma utan någon av oss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ni får absolut inte ta bort den bara!:)

2011-03-14 @ 00:08:15
Postat av: Anonym

bästa bloggen ju, vill inte att den ska sluta! :/

2011-03-14 @ 09:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0