Godmorgon + fråga

Godmorgon på er, jag är hur seg som helst. Går upp vid 8 varje dag och jag tror jag har vant mig vid det så det är som när man går upp sju haha.. Inte okej.
Ska gå ut i stallet snart och mocka och fixa. Hästarna ska få en lugn dag idag, inget jobb. Bara vila, men ska nog endå ta en promenad med dom, dom vill ut och gå inte stå i hagen hela dagen ;)
Brukar ni låta era hästar vila helt någondag? Då den bara går ut i hagen och står inne i boxen, elelr brukar ni pyssla någonting med den endå?
Vi får se vad det blir, tror jag tar båda hästarna i handen och går en sväng.
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om min häst får vila från ridningen någon dag så brukar jag pyssla extra mycket med den istället ^^ Kanske går ut på en kort promenad, borstar och putsar eller bara myser i boxen :)

2011-03-17 @ 09:28:16
Postat av: Anonym

Roligt att du fortsätter uppdatera Klara! :)<3

2011-03-17 @ 09:29:05
Postat av: emma

det beror på hur mkt jag har i skolan ibland får dom vila helt och jag inte hinner. Men ibland så får dom bli lite borstade och så :)

2011-03-17 @ 10:48:19
Postat av: Olivia

Oftast så brukar han få en helt ledig dag. De dagar jag inte hinner rida behöver jag plugga eller jobba, och då hinner jag inte med att pyssla om honom riktigt. Men några pussar brukar han få iallafall ;)

2011-03-17 @ 11:53:33
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0