God morgon på er!

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 10 så att jag kan bege mig mot Kicks för en arbetsdag på 6 timmar.
Kommer vara hemma i Uddvalla klockan 18 ikväll och då blir det stallet och jogga min snygging och efter det ska jag plåga mig själv lite på gymmet.
Som vanligt på måndagar kommer uppdateringen vara kass från mitt håll, men ni har ju Klara!
Tänkte vara lika fräck som henne nu och skriva ut veckans planer.
MÅNDAG- Praktik på Kicks, stallet, gymmet, plugga
TISDAG- Skolan 08.30-14.00, stallet, gymmet, plugga
ONSDAG- Skolan 08.30-13.45, Plugga, stallet, träning för Sven med Toxan tror jag, plugga ännu mer!
TORSDAG- Skolan 09.50-15.15, stallet, gymmet, plugga
FREDAG- Skolan 09.40-15.00, stallet, gymmet, ?
LÖRDAG- Gymmet, Hoppa Sudden, fixa allt inför tävling,
SÖNDAG - TÄVLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart & vilken häst ska du tävla på sön? =)

2011-03-07 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0