God lördagmorgon !

Hoppas ni har sovit bättre än mig! Blev väckt av telefonen, vet inte hur många gånger utav en av min brors kompisar, även min i för sig som lyckades ringa fel hel tiden haha. Sen hade min bror ingen nyckel heller och stod och ringde på dörrklockan som en idiot. Well, känner mig ganska pigg trots allt,  har precis ät it frukost och ska bara byta om så sticker jag till gymmet där den här dagen med ett väldigt pressat schema får inledas.
Sola och springa, samt stå på crosstrainern är vad som ska göra ska där.
Sedan hem, plugga lite, städa lite, äta lunch och sedan sticka till stallet där det är en hel del att göra idag, så här ser listan ut.

Mocka osv

Fixa för thomsan

rida Tox

rida Sudden

greja med Zeke

Putsa

Packa

Knoppa

tvätta svans + hovar + fläckar

städa/sopa

checka så att allt är fixat osv



 


Vet inte när jag kan vara klar i stallet, men det blir nog ganska sent, är väl hemma vid 8-9 och då blir det lite lugnt, fixa av mig själv, mina naglar osv. Lägga i ordning mina grejer till tävlingen och plugga lite till om jag hinner/orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0