Förlåt

Förlåt!
Jag hann/orkade inte blogga igår kväll. Tåget hem var inställt och massa så kom hem vid 6 typ och då var det raka vägen ut och mocka (hästarna brukar gå in 6) tur att det var så fint väder :)
Alexandra red Areno och han såg jätte fin ut, jag förstår varför han är mjuk när jag ska rida honom.
Sen när jag kom in var det att plugga en massa och städa.
Rasmus var här också så kände inte för att sätta mig och blogga ;)
Nu sitter jag och äter frukost, ska snart ut och mocka :)
Börjar 11.40, ska ta 11 tåget, åker hemifrån kvart i 11.
Så det är ett tag kvar, känner att jag måste ha tid på mig idag, allt har varit så konstig dom senaste dagarna.
Hoppas alla får en fin dag!
Ikväll kommer bildbomb tror ja, kan inte lova, men tror :D Eftersom Camilla kommer och fotar mig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0