En dag (idag) i stallet

Tog med mig min älskade canon till stallet och knäppte av ett par bilder :) Hade lilla objektivet på och det är vekligen trasigt nu, ingen skärpa i bilerna överhuvudtaget....


Mina små pärlors boxar! ( Sadelkammaren till höger)

Någon random tjej snodde min kamera tydligen...


Grisar!





Toxan och Ankan, även känd som Rolle, här på bloggen hahah"

Jag och Rollis<3

Ida och Ankan- De riktiga paret haha. ( Nej Ida har inte blogg),


Zeke, "min" 3 åring.



















Kommentarer
Postat av: Karin

Vad har Zeke för stam? :D

2011-03-30 @ 00:19:08
Postat av: Emma

Kan du inte berätta mer om Zeke och visa lite mer bilder på honom. =)

2011-03-30 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0