Dagens träning

Kom precis hme från träningen!
FYYYYYYYYFASEN va bra det gick. Åh är så himla glad ska ni veta.
Uppvärmningen gick huuuuuuuuuuur bra som helst och han var jätte mjuk och fin, jätte pigg och glad. Sedan började vi bråka lite då han skulle flytta undan för skänkeln på en volt, jävlar vad han bråkade! Trodde jag bröt handen när han gjorde ett damp hopp haha men den är bra nu igen :) Fick iaf igenom det till slut och det var mycket bra. Tror det är det som blir på banan när jag får dom skit stoppen, han gör som han vill och så kommer jag åt honom och då blir han jätte sur. Sedan hoppade vi en gympaserie. Räcke - tre galopp språng - räcke - tr galopp språng - räcke. Hoppade den ganska många gånger och höjde upp rejält i slutet för att se om det kom fram något (alltså om han skulle börja stanna osv) men han bara gjorde allt klockrent, seriöst jag var helt överlycklig jävla fin! Hoppade säkert serien på 130 cm. Grym ponny måste jag säga :)
Sedan hoppade vi en oxer och bara rullade på till ett plank. Fan vad jag är höjdrädd asså. Där hoppade vi också 120-130 kanske och jag typ dog. Dom fick sänka en gång för jag kände att det blev för högt men sen i slutet tog jag det "högsta" endå för att övervinna rädlan hihi.
Areno skötte sig hela passet (förutom lite i början då när vi bråkade) och jag är super nöjd.
Framförallt är jag så himla glad att han inte verkar ha ont och nu är jag taggad till 1000 till på Lördag. Det är klart att det kan gå dåligt då, han kan fortsätta bråka med mig på tävlingar, men nu vet jag iaf att han inte har ont. Iaf inte idag :DD Känns så himla skönt!
Hoppas bara han håller nu endå, länge ♥
Så himla fin bild på mig & Areno i Trollhättan!
Foto: Elvira Henningsson.
Alla bilder kommer upp på bloggen imorgon så håll utskik.
Nu ska jag duscha, sen blir det nog ett godnatt inlägg skulle jag troooo :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Häärligt :D

2011-03-20 @ 20:47:00
Postat av: Sarah

Häärligt :D

2011-03-20 @ 20:47:23
Postat av: emma

gud va skönt att höra!! kämpa på nu klara, areno är en sån jävla fin ponny ska du veta!

2011-03-20 @ 20:59:05
Postat av: emma

gud va skönt att höra!! kämpa på nu klara, areno är en sån jävla fin ponny ska du veta!

2011-03-20 @ 20:59:44
Postat av: Anonym

gus va skönt att höra!! kämpa på nu klara, areno är en sån jävla fin ponny!

2011-03-20 @ 21:01:19
Postat av: Anonym

vad kul! :D

hoppas det fortsätter åt det här hållet nu, håller tummarna för er!

2011-03-20 @ 21:46:52
URL: http://maallaann.blogg.se/
Postat av: Anonym

K****

2011-03-20 @ 22:40:26
Postat av: Anonym

K****

2011-03-20 @ 22:41:05
Postat av: m****

K****

2011-03-20 @ 22:42:26
Postat av: linneaa

Vad roligt att det gick så bra. Haha jag blir höjd rädd när hindrena börjar ligga på 115 x)

Men det är bara att träna. har bara ahft ponnyn sedan november ;)

2011-03-21 @ 07:46:56
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0