Dagens ridning - Areno

Har precis duschat nu. Innan det var jag i stallet. Usch vilket väder.
Red ju som sagt Areno, det hela började med bråk (från hans sida) jag bara satt och väntade haha.. han höll på att vända och stegra sig i exakt 10 min haha! Tog tiden. Han är konstig ibland. Men när han väl gick så började jag trava på ganska långa tyglar så han skulle komma igång vilket han gjorde jätte bra. Travade en väldigt lång bit och vände sedan hemåt och galopperade, oh my gaaaaaaad vad fin han var!!! Åh, verkligen en dröm att rida. Galopperade ganska länge i båda galopperna. Sen skrittade jag av och klättrade lite i skogen. Är så nöjd med dagens ridpass. När vi skrittade av verkligen såg man hur avslappnad han var, gick lugnt och avslappnat med huvudet nere i backen typ. Så otroligt fin!
Nu ska jag äta något, sen fixa mig inför skolan :)

Kommentarer
Postat av: Heeejsaaan!

Heejsaan! Undra ba om areno kmr från denmark? Dt står rc horse ngt på grimman och det är ett försäljnimgsstall av hästar o ponnise i denmark:)) är de sant? Undra ba, lite intres. ;D

2011-03-10 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0