atfghkj

Ni är ju fna otroliga jävla idioter.
/klara

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag måste bara skriva detta!

Jag BEUNDRAR verkligen dig och vad du gör med dina hästar.

Även om areno tex. busar till det lite ibland så sköter du det fruktansvärt bra (vad jag har sett)

Du rider jätte bra och jag beundrar verkligen din ridning!

Fortsätt som du gör och strunta i all skit.

Du är jättefin och dina hästar är underbara!!

2011-03-18 @ 00:05:02
Postat av: Matilda

Jag håller med Klara! Vissa av er som kommenterar är riktiga idioter. Att ni kan med och skriva som ni gör. Ni har ingenaning om någonting, dags att ta reda på fakta innan någon av er öppnar sin stora käft! Knip käft i stället det gör saken så jävla mycket bättre!

Men det lär väl ni aldrig göra så länge ni sitter vid eran dator och skriver, anonymt dessutom jävla töntar. Det finns fan människor till allt!

Klara du är bäst, lyssna inte på dom idioterna utan lyssna på dom som stöttar dig istället. Idioterna vet inte vad dom snackar om!

2011-03-18 @ 08:03:18
URL: http://matildaorginalet.blogg.se/
Postat av: Joanna

Till de två/den anonyma ovanför:

Eftersom Klara nu känner denna hästen jävligt mycket bättre än någon annan gör så VET hon om det är något fel på hästen. Det är enbart hennes val vad hon ska göra med honom.

Men JAG tycker att det är smart att åka ut och starta honom igen, det kan ju ha varit något som inte stämde just den gången, tänk om det går asbra nu på nästa tävling?

Om det nu är något fel på hästen kommer ju detta fram då isåfall och tvärt om!

Jag blir så jävla sur på alla idioter som sitter framör datorskärmarna! det är nästan så man undrar varför Sverige har yttrandefrihet....

2011-03-18 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0