@ work

Sitter på jobbet och har nog aldrig varit så trött, inte på länge i alla fall.
De är ganska dött idag, högsäsången drar igång ordentligt först nästa vecka men de är alltid skönt att det börjar lugnt så man kommer in i flowet igen. Har redan fått prata hur mycket engelska som helst, usch jag var tok nervös tidigare idag just för detta men nu märkte jag ju att det inte var farligt detta året heller haha.  

Just nu får Thomsan skor, de var egentligen inte dags men hans förra hade blivit så sjukt slitna så nu så det var lika bra. Ska rida ut en sväng och sedan hoppa ett par språng i paddocken med honom när jag slutat jobbet, inget märkvärdigt bara hoppa lite upp på höjden och känna känslan osv.





Kommentarer
Postat av: Emelie

aww så fin är han Elvira!!

2011-06-16 @ 20:47:24
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Malin

Riktigt snygg bild jag tagit ;D

2011-06-17 @ 15:00:59
URL: http://black-lady.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0