Vill hem nu nu nu!

Sitter på jobbet och har otrolig hemlängtan, vädret är super och jag vill till stallet och rida!
Har ridit tidigt på morgonen två dagar i rad nu innan jobbet, så det ska bli skönt att rida på eftermiddagen när man inte har någon tid att passa.
Alla fyra hästar ska gå, Thomsy, C och P på gräsbanan och Toxica ut en sväng.
Sen ska det mockas och fixas i ordning åt allihopa, fixa vatten ut till hagarna och sedan ska grejerna putsas och stallet städas.


Imorgon är jag ledig och de hör ju inte precis till vanligheterna nu så här på sommaren så så fort jag får en ledig dag så har jag massor att göra! På kvällen är det ju träning med Thomsy och dom andra hästarna ska ridas före träningen så eftermiddagen och kvällen går till stallet. Förmiddagen ska jag antingen ägna åt att sova ikapp, shoppa eller sola, frågan är vad man ska välja?
Vad hade ni valt ;)?


Kommentarer
Postat av: Amanda

shoppa! :)

2011-06-28 @ 12:51:23
Postat av: Sandra Magnusandra magnussosson

haha som att du jämnt har på dig ridkläderna kan jag tänka mig att det kan vara skönt att få lite färg :D när alla solar på helgen så tävlar du!!

2011-06-28 @ 14:48:21
URL: http://www.smagnuzzon.blogg.sse
Postat av: Johanna

Sova eller sola! :)

2011-06-28 @ 18:51:17
URL: http://rosdahlslarsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Är det ditt stall på bilden, eller vilket stall är det? Känner nämligen igen det ;)

2011-06-28 @ 22:17:45
Postat av: Emma

Sova lite längre än vanligt, sola när solen är som starkast, mitt på dagen, och sedan dra sig ut för en liten shopping tur;)

2011-06-28 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0