Vilka bloggar läser jag?

Läser en hel del bloggar, mest från folk jag känner. Tänkte dela med mig av dem här och skriva varför jag läser dem!

Bloggar jag läser varje dag
-
elviraochklara.blogg.se - SÅKLART, bästa bloggen ju! 
kristinawarg.se - Alltid läsvärda inlägg, mycket bilder och filmer. 
Teamsl.se - Super goa Linn och Gennes blogg kan man ju inte missa? 
isabellanilsson.devote.se - Känt Bella så länge och har alltid läst hennes blogg så det är ett måste. Sen är det ofta åsiktsinlägg vilket är kul att läsa. 
equuselite.blogg.se - Tyvärr är uppdatering sådär på den här bloggen, men gillar den ändå, tjejerna har superfina hästar och dem båda har höga mål, därför är den rolig att följa. 
justlikeus.blogg.se - Två tjejer som går på samma skola som jag, bloggar om mode och allt där kring. 
imfancy.blogg.se - Den här tjejen kommer från uddevalla och hjälpte mig med min b-ponny för en massa år sedan. Nu har hon flyttat till stockholm, är tillsammans med "Newkid Alex" ni vet som sjunger turbulens osv? Bloggar om mode och jobbar även inom modebranschen om jag fattat de hela rätt. 
kenzas.se - Läser den för hennes outfits, älskar hennes stil och dessutom tycker jag det är grymt att hon är så framgångsrik och bara 20 år. 

Bloggar jag halkar in på ganska ofta/ibland
abelson.devote.se - Toves blogg hamnar jag på så gott som varje dag, rider fint gör hon och uppdaterar mycket! 
amandaelvira.devote.se - Blandad blogg med superuppdatering! har man tråkigt går man alltid in här för det kommer ett inlägg varannan minut typ haha. 
ponnyochryttare.se - Sjukt sköna tjejer med kanon koll på utrustning och prylar.
beatricenyberg.blogg.se - Bara för att typ, haha. Hon skriver roligt, inte så korrekt utan mer personligt. 
nicholaihollsen.blogg.se - Har alltid varit på samma tävlingar, men inte lika ofta längre eftersom jag inte tävlat lika mycket i år, så man får ju hålla koll på hur de går för honom. 
johannagrant.se - Alltid fina bilder!
forzi.blogg.se - Här finns massa roligt, dagens ridpass, ridövningar, tips, bilder, filmer osv osv, lite dålig uppdatering men väldigt bra dem som skrivs. Konstigt att den här bloggen inte har mer besökare.
http://mimmilassen.blogspot.com/- Mimmi i min klass, grym på make! Uppdateras sällan/inte längre bara. 
-

Varsågod alla bloggkonkurrenter som fått sig varsin länk, haha. 


Kommentarer
Postat av: bea

Kul med sånt här inlägg, hittade några intressanta bloggar faktiskt!

Skönt att du faktiskt kan länka andra bloggar, och säga positiva saker om dom. Något som andra hästbloggare har svårt med.. ;)

2011-06-29 @ 16:23:28
Postat av: bea nyberg

Heheh himla schysst med en länk hörru! ;) Ska ni till Falsterbo btw?

2011-07-04 @ 16:29:36
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0