Tävlings och träningsplanering

Nu är det ingen tävling för mig förens v 28, dvs om en månad!
Sjuk tråkigt, men det finns verkligen inga tävlingar just nu om man inte vill åka till kiruna typ? Hela detta året har varit fattigt på bra tälvingar och jag har nog aldrig tävlat så lite som jag gjort de här året .
Men, men det blir bättre i slutet av sommaren och sen hela hösten så nu får vi göra det bästa av situationen och istället passa på att träna ordentligt.
Så kommande vecka, alltså v 25 och v 26 blir riktiga hårdträningsveckor med mycket kondition och styrketärning och även början av 27 kommer vara ganska tuff för att sedan avslutas men en 3 dagars vila under tiden jag är i Falsterbo och dem får tid att vila upp sig lite.
Sedan drar tävlingarna igång söndag v 28, en nationell här hemma i Uddevalla där Toxan går LA, Msv B och Thomsy går LA, Msv A, så den veckan blir normal.
Även v 29 blir normal, kanske lite tuffare pass i början av veckan men lugnare framåt helgen då det är nationell tävling i varberg på söndagen där båda går LA och Msv B-Ridsport ponny cup, eventuellet att Thomsy går Msv A istället.
Veckan därpå är det dagstorp och dit ska åtminstionde Toxica och gå lilla rundan, Thomsy är inte helt hundra bestämt. Antingen följer han med och då går han stora rundan, eller så stannar han hemma och får en tuff vecka fram tills vi åker iväg med Toxan och isf får han en lugnare helg där jag löser att någon bara skrittar honom. Lutar mest åt att han stanner hemma faktiskt och laddar inför SM.
Efter dagstorp blir det en helg utan tävlingar vilket dem kan förtjäna och för Thomsans del blir det finslipning inför SM veckan därpå.
v 32= SM!
Toxan hoppar nationellt meeting i Göteborg helgen efter SM så hon får ledigt över SM tävlingarna.







Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Vad är det för klasser i uddevalla?:)

2011-06-19 @ 20:16:48
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååå ja ska titta alla dagar vid SM, jag hålelr utkik efter er! : D

2011-06-20 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0