Svar på kommentarer

Man får en svamp med på köpet, men jag föredrar att använda en vanlig puderborste.
Ja du kan köpa den hos Pure cosmetic, som finns i Göteborg och Trollhättan bland annat. 
Finaste hästen! 
Lånade henne utav Emma Söderberg.
Haha, vi båda är födda 1993. 
Lördag: LC, LB och LA
Söndag: LB, LA, Msv B och Msv A
Tänk på knäslutet och att du slappnar av i benen. Prova att göra tvärt emot och försök att peka överdrivet mycket med tån inåt ett tag.
Jag kommer inte köpa allt det jag skrev! ag Jkommer kolla på de som står på listan, men jag kommer absolut inte köpa allt.
Jovisst, kan skriva ett inlägg om det!
Tack, värmer att höra.
Nu ska hon faktiskt till Grekland den här gången. Men annars åker hon till Italien i jobb syfte. 



Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Jag kommer till Uddevalla och hoppar LB & LA båda dagarna :D

2011-06-23 @ 08:55:43
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0