Svar på kommentar!

Anonym om Hästarna idag:
Elvira: varför har d två konton på fb?

Det har jag inte, jag har bara ett. 
Grejen är den att det faktiskt finns en tjej som heter precis likadant som jag, Elvira Henningsson och hon rider och tävlar hon med, sjukt sammanträffande va?
Har faktiskt träffat henne på riktigt, på en tävling i Ljungby i höstas. Hon vann en klass på den tävlingen och då var de flera stycken som läst resultaten som kom fram efteråt och grattade mig haha. 



Den övre är alltså jag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tävlar du ofta i ljungby? :D

2011-06-26 @ 23:58:30
Postat av: Emma

Jag känner henne :D Tyckte med det var rätt sjukt när jag fick reda på att du fanns xD

2011-06-27 @ 13:56:27
URL: http://eejumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0