Sova kan man göra i ett annat liv?

Planerar så hjärnan snart exploderar av överansträngning haha!
Mycket som ska gå ihop nu med jobb, hästar, semestrar och gud vet allt. Den här veckan är det ju midsommar och därför massa fest på olika orter, samtidigt som hästarna ska hårdtränas och mitt upp i allt ska jag hinna jobba. 
-
Nästa vecka kommer två stor hästar hem till mig på träning och dem ska hinnas med ordentligt samtidigt som mina egna, plus jobbet på unda och som om inte de var nog åker mamma utomlands mitt i veckan och jag ska klara mig själv med allt och laga mat och fixa här hemma haha. 
-
Vecka 27 blir ganska lugn, då har jag bara mina egna två tror jag. Skulle haft två ponnyer hemma men vet inte hur de blir med de. Jag jobbar bara fram till Torsdag hur som helst. Mamma är fortfarande utomlands och kommer hem samma dag som jag drar ner till falsterbo och då tar hon hand om hästarna när jag är där nere.
-
Kommer nog längta efter skolan och vardagen under dessa hektiska veckorna tror jag.
Blir skönt efter falsterbo, då ska jag ingenstans förutom lite tävlingar och meetings och har bara mina egna två att rida, inga extra hästar och Björnis och Zeke är på bete. 
Fast jag borde inte klaga, förra sommaren var 7 resor värre när jag jobbade och hade massa hästar att rida, Thomsy, Toxica, Mille, Larry, Silver och Björnis till vardags och lite strö hästar här och var och då klaga jag inte minsann haha.
Larry<3
Mille<3
Ibland är det okej att skriva helt meningslösa och ointressanta saker va?

Kommentarer
Postat av: johanna

det är inte ointressant! ;)

2011-06-21 @ 23:21:43
Postat av: Anonym

håller med johanna! :)

2011-06-22 @ 00:38:08
Postat av: Bea

håller med dom över mig!

2011-06-22 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0