Snabb update

Bloggen
Säger bara att det är ganska skönt att inte blogga ibland när man läser alla andras bloggar, en blogg lägger upp sina åsikter så ser man en annan blogg som typ dissar den direkt, men det är ju så bloggvärlden är nu för tiden.
Tyckte att Elvira skrev en jävligt bra text igår eller när det var!
Nu håller jag äntligen på att fixa upp filmerna från sm:et på yt, så håll utskik.
Mitt bloggande kommer bli upp och ner denna helgen tror jag eftersom jag har hästarna 24/7 (är ensam hemma) Ut, rida, in, natta osv.... Ruuuligt!
.
Mitt liv
Imorgon ska jag ha hemma fest och såklart kommer Elvira älskling men även Linn (teamSL) och Andrea (ponnyochryttare) Det ni ;)
.
Just nu kan jag säga att jag verkligen lever livet, glassar runt som f*n (vet att ni hatar mig när jag skriver om mitt privat liv haha) hänger i stan och äter köp mat varje dag, sover hos olika folk (tjejer + pojkvän) ah som om jag har sommarlov hehehehe.. men det har jag ju inte förens på tis... men imon blir det glass i skolan sen ledig Måndag och på Tisdag bara avslutning, mysss!
.
Hästarna
Hästarna har en liten vilo period, såklart står dom inte helt utan rids varje dag.
Areno klättrar i skogen för det mesta vilket är väldigt bra vissa perioder. Han måste få vila och ta det lugnt, får återhämta sig.
Men så snart det blir sommarlov så är det kondition och trimning som gäller! Ska antagligen hoppa Varbergshoppet (meeting) med Areno och det ska bli jätte kul! Han ska vara i toppform.
Sockan och jag är inne i en liten bråk period, så det går la sådär. Men det är ju något man måste ta sig igenom och jag måste ge honom tid, eller vi måste ge varandra tid. Det kommer nog bli toppen om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0