Sämst update

Jag har haft så jävla mycket att göra så jag har verkligen inte hunnit blogga någonting!
Men såklart kommer resultaten från Lag-sm upp så småningom, med bilder och filmer.
Är så sjukt nöjd med Mambo så det är sjukt, han är fan hur bra som hellst! Det finns inget stopp för den hästen. Bara lite små missar, men vafan jag rider honom bara på tävling så det är inte så lätt att ställa om sig typ varannan helg om inte mer.
Nu får båda hästarna vila från tävlingar denna helgen och helgen efter är det Halmstad derby med Mambo, är så sjukt taggad! Areno chillar men går hur bra som helst hemma, mums på min älskling.
Ska nog hoppa någon liten tävling med han snart igen hoppas jag, han tycker ju det är super kul!
Om exakt en vecka slutar skolan också och då blir det rida rida rida och blogga. Hästarnas kondis ska tränas till 100 och allt ska vara på topp. Ska även hoppa Dagstorps derbyt med Mambo och kanske finns det några roliga klasser för Areno där? Älskar det stället + att bästa Elvira ska dit.
Nej nu ska jag och Carro äta frukost haha.. no school to day.. bara ridning och det orkade jag inte idag.
Ha en fin dag alla
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0