Resultat idag!

Thomsy
LA- 0/0 fel
As fin! Red dock inte fort i omhoppnignen, eller fort gick de det var ju Thomsan jag satt på haha.  Men jag satsade inte om man säger så, så vägarna blev därefter.

Msv B- 4 fel
Thomsan var grym som vanligt! Men jag gjorde en så sjukt grov miss på sista kombinationen.
Film kommer imorgon(Eller när nu Ida laddar upp den).

Toxica
LA- 4 fel
Fin tjej! Rev dock sista i grunden. Enda hindret jag inte satte ihop henne ordentligt på naturligtvis.

Msv B- 3:a
Såååå duktig häst! Hon var felfri på hinder och hoppade så sjukt bra.
Men som jag nog sagt så drar hon ju lite vänster över hindren ibland, vilket hon gjorde i 3 kombinationen idag.
Så på c-hindret hade hon dragit sig så långt ut att jag drog ner hela hinderstödet med mitt smalben/knä. Gjorde skapligt ont kan jag lova och jag höll dessutom på att flyga av efteråt haha.
Så 4 fel slutade vi på här, men det räckte ändå till en 3:e plats!
Hon har verkligen gjort en utveckling framåt det senaste. Två kanonbra rundor på nationella i flyinge och nu här! Dessutom är hon ju bara 7 år.


BILDER OCH FILMER ( PÅ MSV B ) KOMMER!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så synd med rivningen i Toxans msvb, du hade varit värd att vinna den tycker jag! Men ett stort grattis till 3:e placeringen :D

2011-06-05 @ 02:24:06
Postat av: Anonym

Graattis, de va bra gjort! :D

2011-06-05 @ 08:37:05
Postat av: Matilda

Grattis Elvira! Bra jobbat :D

2011-06-05 @ 11:45:21
URL: http://pafyrahovar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0