Nej vi är inte döda, bara nästan

Ni har fått ett levnadstecken från Klara och här får ni ett av mig med så mycket mer orkar jag inte idag, är hur trött som helst. 
Hade en grym midsommar hos Klara igår, grymt folk iaf, var ganska sliten när jag började jobbet klockan 9 imorse, usch, ett vandrande lik typ. 
Planen var egentligen att jag skulle vart i Lysekil nu, men tro det eller ej, jag stannade hemma är helt enkelt för trött! 
Ska sova tidigt idag, ska till stallet tidigt och ta emot två hästar som ska stanna hos mig en vecka, de blir fina grejer.
Saknar mina tretorn en aning...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är med på min topp 5 snyggaste hopp ponnyer lista!

Kolla in? :) www.lagun.blogg.se

/ Hanna

2011-06-26 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0