Morgondagens planer

♦ Gå upp tidigt och mocka
♦ Rida Areno
♦ Frukost + fixa sig
♦ Stan med Caroline
♦ Rida Sockan
-
Så någonting kommer min dag se ut imorgon!
Måste nämligen till stan och köpa klänning till Fredag (midsonmmarafton)
Alltid kul med något nytt och fräsht.
Sen måste jag lägga mycket tid på hästarna också så får lägga upp det på ett litet smart sätt så det inte blir massa stress och skit för det är inte okej!
Detta kan vara den sista sommaren jag får med dej.
Jag ska verkligen ta vara på alla dagar vi har kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Skulle vara lite kul med nya bilder på både sockan och Areno :)

Hoppas du hittar en fin klänning!

2011-06-21 @ 22:01:34
Postat av: Ebba

vf ska du inte ha kvar han ? eller är det inte du som äger han ? :)

riktigt fina :)

2011-06-22 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0