Midsommarafton 2011

Fyyy va de är kallt ute, 13 grader och de är misommar, inte kul! Men det regnar inte och de får man väl vara glad för antar jag.

Vad har ni för väder idag?


Min midsommar afton började tidigt imorse, gick upp 6 och var i stallet halv 7, tömkörde Thomsy och gick en liten promenad med honom sedan. Mamma fixade allt i stallet under tiden.
Toxica vilar idag och de har hon gjort nu ett par dar eftersom hon vart lite sommarförkyld, inget allvarligt egentligen och det börjar bli bra nu, men hon får ta de lugnt ändå det är ju ändå inga tävlingar.

Efter stallet åkte jag bara hem och duschade osv och sedan åkte jag till jobbet och där är jag fortfarande.
Slutar om en timme och då sticker jag bara hem och byter kläder, packar lite och sedan tar jag bussen till Göteborg där jag ska fira midsommar ikväll, hos Klara :)



Hoppas ni alla får en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Soligt och molnigt emellanåt, 20 grader varmt men känns inte så när det blåser!



Glad midsommar! :)

2011-06-24 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0