Måste sova, jobb imorgon!

Hinner uppdatera snabbt, men måste sova lite gran innan jag snart ska upp, allt detta har hunnits med idag.
Stallet vid halv 7, fodrade och släppte ut. 
Somnade om halv 8-9.
Blev hämtad av Johanna 11.
Åkte och kollade bilar. Johanna eller ah, Johannas pappa köpte bil, en sprillans ny merca caaaab! 
Åkte till stallet vid 12, tog in pålle hästarna eftersom det var så sjukligt varmt!
Åkte till beachen och låg där ett par timmar,, blev riktigt stekt, som en kräfta typ.
Tog oss en liten sväng in till stan, köpte en söt klänning och hittade en som jag köpte i present till mamma också bara för att.
Drog mig ut till stallet igen kl 6, red och mockade stora stallet, mockade grushagar, putsade och fixade fram till 23.30. Riktigt gött att gå där och små fixa medan hästarna åt sin kvällsmat Han verkligen med aaaaallt idag!
Hade gött sällskap i stallet idag, Malin var med mig hela kvällen och fotade alla hästar, ni får se bilderna så snart jag hunnit få dem :)
 

Kommentarer
Postat av: alice

varför har du aldrig kvalat till GP ponny med Thomsan? :)

2011-06-30 @ 21:47:57
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: claraemma-alexandra

elvira har du sett att lovisa munter har skrivit om toxan? :) http://lovicious.blogg.se/2011/july/hastar-jag-hade-velat-ha-kategori-c-del-3.html



undrar också varför du inte har kvalat gp med thomsan? kram

2011-07-02 @ 04:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0