Hemmafru!

Godmorgon bloggen!
Nu är jag i full gång med att tvätta och städa osv här hemma. Ska rensa min garderob också, massor som bara ligger och skräpar( Nej inget kommer försöka säljas på bloggen, ger bort de till personer jag känner som är mindre än mig :) ).
Sedan vid ett ungefär åker jag ut till pålleskruttarna och där är de en hel de latt fixa med i och med att de är tävling imorgon.
Båda ska ridas igenom lite lösgörande, eller Toxan i alla fall, Thomsan tömkör jag.  Sedan ska båda klippas, för jag var lite lat igår och sedan ska dom badas och utrustningen utsas. Toxan knoppar jag imorgon morgon.
Sedan ska stallet mockas osv och så ska jag väl hjälpa till lite med förberedelserna på anläggningen, bygga bana osv.  Skulle behöva hinna åka till Tjörn, Sjöängen också. Behöver benskydd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0