Godmorgon godmorgon!

Fin, fin dag de kommer bli idag, soligt och varmt.
Har faktiskt vart uppe sen kl halv 5 idag!! Haha behöver jag säga att jag är sjukt trött?
Men tror inte de är någon idé att sova, blir nog bara ännu tröttare då eftersom jag bara kommer hinna sova en timme innan Ida kommer och hämtar mig på el mopedo. 
Idag blir det en lite ryckig stall dag. Åker dit första vändan nu om en timme och mockar osv och rider Tox och Björn. Sedan åker jag till stallet efter jobbet ikväll och rider Thomp när han har blivit skodd, lite fram och tillbaks men de blir nog bra.
Börjar ju som sagt jobba idag, 15.30-22.00, ska faktiskt bli kul. Nu första veckan är det fortfarande ganska lugnt på campingen och jag sitter ju vid datorn och jobbar så det kommer nog hinnas blogga en hel del.  Ni har ju vart super duktiga och kommit med bloggtips och ställt roliga frågor så nu kör vi på!
Haha ursäkta tråkigt och ogenomtänkt inlägg men jag är as trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0