Fullt upp

Nu tror jag att jag är tillbaka iaf!
Har som ni märkt tagit en liten "paus" från bloggandet eftersom det vart student, avslutningar, fest och fest. 
Hästarna går jätte bra just nu. Har verkligen kommit åt Sockan ordentligt så han är en dröm att rida! Har fått till den där långa låga formen som han haft lite svårt med. Rider ungefär en halvtimme i pd just nu men ska öka till en timme eftersom han börjar komma igång nu ordentligt.
Ska lägga massor av tid för hästarna nu på lovet så dom håller och har bra tävlingskondition osv. Ska börja gå ut på tävlingar när jag verkligen känner mig klar med Sockan, inte för tidigt.
I helgen är det meeting i Halmstad med Mambo och jag ska hoppa Stora Rundan (Msvb, Msva, Msvb) tror jag det är. Just det, har fått massor av mejl med bilder från Strömsholm!! Så det kommer väl komma upp så småning om :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur gammal var sockan? :)

2011-06-16 @ 20:50:48
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0