Elvira tipsar! - Utanför hästvärlden

Cailyns mineral foundation!

Ett nderbart foundationpuder som jag köpte för bara några dagar sedan och jag älskar den redan. Täcker precis så mycket som man själv vill och sitter på hela dagen. Liknande produkter som jag har provat kan hända att man får bättra på under dagen men det behöver jag inte med den här.
Jag valde den pressade men den finns även som löspuder om man föredrar det.
395 kr, väl värd sina pengar.

Så här skriver återförsäljare om produkten:
"Den är lätt applicerad, täpper inte till porerna, har naturligt hög SPF, hjälper till att lugna irriterad hud med dess zinkhalt, och är vattenfast. Du behöver inte bättra på under dagen. Cailyn mineral foundation sitter perfekt. Du väljer själv hur din foundation skall se ut från den mest skiraste naturliga looken till full täckning. Du behöver heller inte så kallat ”buffa” in din foundation. Cailyn Mineral foundation är så pass lättapplicerad att det oftast räcker att bara stryka över den. Du behöver inga produkter utöver Cailyn mineral foundation. Denna täcker behovet vad det gäller concealer, foundation samt puder."

http://www.purecosmetic.se/Cailyn_Cosmetics.asp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min nystartade skvallerblogg! :)

Postat av: Anonym

behöver man borste och så till också och isf en speciell sådan? Och finns den att köpa någon annastans än på internet? :D

2011-06-18 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0