Dagens planer!

Hej på er.
Just nu sitter jag på jobbet och grejar, de är en del att stå i med in och utceckningar, svara i telefon, mejla, fakturera osv men jag hinner med ett snabbt inlägg!
Slutar jobbet här om två timmar lite drygt och då blir det hem, byta om, sticka till stallet.
Där väntar 4 hästar idag, Thomsy, Toxica, Björnis och Zeke.
Lär bli en låååångt kväll i stallet, men mamma hjälper mig med mockningen idag, tur det!
Efter stallet blir det tjockis mat med Johanna tror jag och efter de lite uppdatering här innan jag måste sova och ladda inför sista jobbdagen imorgon innan jag är ledig på Torsdag, läääängtar!
Har dessutom börjat förbereda lite intressantare inlägg, presentationer osv.



Snygg-Zeke




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Elvira: Hej! Skulle inte du kunna berätta lite om dina hästar? Har förstått att Toxica och Thomsy är dina men Zeke och Björnis då? Vad är deras framtidsplaner osv? Kul om du kunde berätta lite! :)

2011-06-21 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0